Jangan Pernah Lepaskan Aku

satu detik lalu.. dua hati terbang tinggi...lihat indahnya dunia...membuat hati terbawa...dan bawaku kesana..dunia fatamorgana..termanja-manja oleh rasa...dan ku terbawa terbang tinggi oleh suasana.....

dari sudut mata...jantung hati mulai terjaga...berbisik di telinga, cuba ingat semua..

dan bangunkanlah aku...dari mimpi mimpiku...sesat aku di sudut maya....dan tersingkir dari dunia nyata..dan bangunkanlah aku...dari mimpi indah ku...terengah anganku berlari dari rasa yang harus ku batasi...

...dan kau menawarkan rasa cinta dalam hati...

ku tak tahu harus bagaimana untuk raba mimpi atau nyata dan bedakan rasa dan suasana dalam rangka sayang atau cinta yang sebenarnya...

dan bangunkanlah aku dari buta mataku

...jangan pernah lepaskan aku...

untuk
tenggelam dalam mimpiku

2 comments:

A. Ubaidillah Alias said...

Hmmm...not bad. Jumpa blog ni pun dah kira ok. Teruskan mencatat, share.

All the best!

SuE KhaLiD said...

hehe...cane leh jumpe ni?
time kasih kerana menyinggah..
tapi nape xleh bukak ur page?
private eh?