Ikan Paus Mati Dalam Perigi...

Killer subject essay exam baru je lepas..
hanya mampu berdiam diri...

sory frenz..i went back alone saying nothing..

i was juz too depressed...
i shivered a lot in the hall...
my head was like ticking the bomb time..
rase macam nak meletop..
sakit sangat kepala...
i wish i dun have to tell this..
for u guys might have been fed up of my all kind of sakit..
dats y i just keep myself quiet...

aku tamo sume bende ni...
aku jugak yakin yang aku mampu habiskan revision dalam target masa yang aku da tetapkan..
tapi aku hanya mampu merancang..
kenape aku lemah..?
kenape aku xmampu buat umi abah proud?
aku nak berjaya..
aku tanak gagal...
aku na usaha sebaik mungkin...

hurm..
menapak into umur 20-an..
life mula jadi susah..
masalah menimpa2..
pandai2 la nak cari jalan n cari cara....
aku?
masih terkapai2..
masih mencari2...
masih di tingkat 1 kehidupan..
sedangkan bangunan kehidupan berpuluh2 tingkat..

penat?
xpenat...
tapi meluahkan..
penat jugak la.. hahah...
bile mule tergelincir dalam perjalanan menuju cita2..
perasaan mula ragu2 untuk meneruskan perjalanan itu...
hati mula tawar...semangat mula turun...
tapi keinginan masih ada...

bila bercakap sorang2...ayat2 pon jadi tergantung...
fikiran bercampur aduk...

haih..senangnya jadi kanak2...xperlu fikir banyak..
tapi..xboleh camtu...setiap orang membesar..
setiap orang akan mengalami benda sama...
tapi lain cara...lain masa...lain tempat..lain kes....
hidup itu masalah...bukanlah hidup namanya kalau xde masalah...
tugas kita...enjoy masalah itu dan selesaikan dengan betul...



-kemerapuan-

0 comments: