Tag Pertamaku..hikhik..dr Kelapanyoq

Huahuahua...
Akhirnye aku di smart tag juge ulih kelapa nyor ku yg disayangi..hikhik...
Selama ni aku baca je tag2 manusia yg lain...tingin gak nak lalu lane smart tag neh..
sbb besenye lalu kat Touch N Go jerk..huhuhu....
mari kite menjawab tag kelapanyoq.....


1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?

huu...mizz soklan ape ni...baru soklan petama da tatawu nak jawab pe..

hehe...tahun neh wt dosa besaq kat mak bapak..so tadak baju raya.. :((
kaler lagi la tadak... tp..kalo berangan..hekhek..nak baju kurung sepasang, cheongsam selai, sari pon satu..sume toh nak kaer miraahhhhhh....huahuahua....
next next....

2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?

wahh...apsal kene pikir neh..jap jap..ketupat..erm..bese2 je..
lemang..xde la suke sangat...rendang kot....haaaa..lazat2...
haa..baru ingt...kalo raya kat umah aku salu abah wat sate...slurrpp...
ohhh abah..pos la sate mu ke sini...... ummi lak kompom wat beriyani stail bukhari tuh..wah wah...nak balik.... :((
dahh...cukup pasal makanan... [-x

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?

isk makanan lagi... ~X(
haa..neh musti korang teke kueh arab sbb aku tecampak kat arab raya2 nih...huahuahua...
tapi...aku x suke kueh arab..sbb nnt lekat2 kat lam molot...isk..x best sungguh..
semekut raya kegemaran koi...asenye...tat nenas ngan semperit....hihihi...
kalo mkn tat nenas koi suke ngap satu tat sekaligus sbb dye suke hancur2...:(
semperit sgt lazat..tatau la nape..nape eik?

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?

Neh soklan best gak neh...disebabkan koi wat pangai baek ngn papa miki koi...ade la skit2 papa bg koi duet aye...hikhik....bape yek dye bagi?? tu rasierrr.....kan papa kan...hikhik....
duit raya nk bagi kt bebudak..:-? cam tade bebudak yg aku tingin bagi duit raya pon kat sini...tggu la tahun depan koi pikir nk bagi ke x kat adik2 koi...kalo da kawen tahun depan tepaksa la bagi..:(
psst baby, kite xya kawen lagi la yek..nnt duit abes bg duit aye kat adek2 i..hukhuk..


5. Apakah aktiviti malam raya korang?
Ape la soklan..kompom la aktibiti mcm malam pertama.. ;))
kalo thn lepas aku spend malam raya aku ngn ngadap laptop sambil masak kuah kacang ngn mendalah2 lain lagi...thn ni koi ase nak ngadap peti sejuk je kot..korek2 mknn yg ade lam tu sambil memboncetkan perut... (sedeh sbb xle raya mesia gak thn ni)

Hehe..da abis da soklan..

nak tag sape yek pasni?
sume list membe2 yg koi tau sume da ade kat list nyoq.. :(

nak tag meke nih la..

bliss
babe
alongku dapi

2 comments:

Kelapa Nyor said...

alah lah lah...cian dia... takpe nnti kalau ade mizz tag yuya lago okeh

Kelapa Nyor said...

lago la plak..huhuhu..lagi la