Midnight just passed~

wow..oredi 1 20am..sedar x sedar..da bape jam aku strum gitar yg aku pinjam tu sampai jari da pon da keras...ni sume penangan lagu garasi-hilang(acoustic) yg aku jumpe kat youtube aritu la ni...hadoih..sakit tol jari..cane nak jadi rock star neh?? haha..
angan2 cinderella versi avril jap..hukhuk..

before midnight td..lepak kat bilik membe sorg nih...my lil fren just broke up ngn bf dye..menangis teresak2 si kechil yg manje tuh..sian sgt tgk...so sebagai membe yg baik ati (kembang2 idom jap) ngn membe2 lain (baik jugak le gamak nye), same2 la bagi dye nih support..suh b strong n try to forget mamat tuh... dalam hati..aku tefikir... why must a relationship end..LIKE DAT? sepanjang hidup aku, aku lebeh byk tgk boys yg dump girls..kenapa ye...? and for many reasons, satu je reason yg aku x jumpe.. kenapa alasan yg paling x munasabah yg diorang akan bagi bile nk break up? confuse confuse~

wuteva pon..just praying dat my fren will grow stronger...adatla bila ade permulaan..mesti ade akhirnye...tp bile ade akhir..sedeyh pon x le nk tahan gak...huhuhu...yg pastinye jiwa aku yg lembut bagai sutera ni sentiasa kuat..hakhak...ye x cik shisha..? ("begitu la gamaknye.." jawab cik shisha kat sebelah ni)

so, last2 tinge aku duk dengar gak lagu garasi ni bekali2 tanpa henti..(ajaran sifu aku benama bliss bilis kering tu)......... lalalalala~

1 comments:

Anonymous said...

slh satu member yg baik tu aq..tq!
boys dump girls?haha...xtgk edisi girls dumps boys...gile jdnye!haa~beware!:P