Finally....

Bismillahirrahmanirrahim....
haha..nak tegelak jugak cuz finally tercipta jugak blog yang korang tunggu2 selama nih...
(macam la ade yg menunggu..hikhik)..
Dah lame tegerak hati nak wat blog nih..sejak life menjadi a bit susah..bile hati kadang2 rase nak sangat nangis..bile xde orang untuk aku share ape yang aku rasa...selama ni..ape yang aku rasa sume aku simpan..kadang2 borak sorang2 untuk lepaskan ape yg tersirat ape yg terhalang dalam hati nih...
wateva pon..tuk pelawat2 blog aku..thanx aku ucapkan sbb sudi menjenguk page aku yg x seberapa nih..
for the time being, idea dalam kepala ni x seberapa lagi tuk aku curahkan...tapi aku akan usahakan jugak tuk menghapdet blog neh...
lepas ni mungkin aku perlukan pertolongan sifu2 bertauliah especially mizz, bliss n lana..haha..so korang bertiga, harap besedia la tuk meluangkan masa tuk si kecil yg tidak bersalah ni...hakhak..
So...marilah kite memblogkan diri...yeeehaaa.....

2 comments:

Anonymous said...

very nice to say cuz...IT'S PINK!
creative laa...

SuE KhaLiD said...

thanx!!