Cetim-cetim Di Celah Pokok Mangga...

wallaweyh...selebet nye tajuk...cane tah leh terkua tajuk tu dr pale otak yg da x bape nk betol neh...

tgh pening mencari lagu2 raya nk taruk kat page neh..sempena raya yg da nak dekat nih...
sambil2 share feeling raya tanpa family..kawan2 rapat kat sini pon sume balik..tggl sorg je membe, nasib bek yg tu x balik..kalo dye pon balik harus aku mereng jap..hukhuk...

sambil2 dgr lagu raya ni aku pon x tau nk melalot ape skang neh....

lepak2 room Pahang:2 td (tmpt lepakku di alam maya), angahku Lexcumi sibuk spin lagu raya...
aku pon tanpe segan silu mintak nk nyanyi lagu sesuci lebaran yg siti nyanyi tu...
maka timbulla plan aku nk mintak bob membe aku yg pegang tugas Dj tuk majlis raya kat Mansoura ni, tuk carikan minus one lagu tu n kasik aku perform on dat day...hakhak..
adakah idea ku gila ataupon waras?? sape2 tulun bg aku jawapan yg bernas peliss......

phew~ sedar x sedar..da 16 september da pon arini... result exam aritu kua 20 nih..
wahh...aku kegelisahan...!!
tp ape2 pon result yg bakal kua..aku redha je la.. :D mgkn inilah dia kebahagiaan..hukhuk...tibe2 masuk lirik lagu yg aku dgr nih...

makin dewasa..makin sentimental lak jiwa aku...kejap2 rindu kat family...kejap2 rindu kat membe2...dulu zaman kanak2 ribena xde lak nk sibuk2 rindu...haih...

meh tarik nafas....bebelan aku kali ni da abis!! mandi jum yus!!~ arini yus tade la plak..mentang2 yuya lom mandi...huarghakhak..

~so much for my happy ending~

0 comments: